Vastgoed Beheer
Homebay biedt maatwerk voor alle eigenaren van vastgoed. Van klein tot groot, van woning tot winkel, door heel Nederland. Onze focus ligt op het bieden van het juiste advies om uw vastgoed te optimaliseren. We beginnen altijd met een uitgebreid gesprek waarin we alle opties voor vastgoedbeheer bespreken: administratief, financieel, technisch en commercieel. Op basis van dit gesprek leveren wij de diensten die aansluiten bij uw wens.
Vastgoedbeheer uitbesteden bij Homebay
Professionaliteit en betrouwbaarheid
Homebay heeft alle diensten onder één dak voor het beheer van uw vastgoed. We focussen op optimalisatie, rendement en waardebehoud.
Waardebehoud
Naast de administratieve en financiële zaken regelen wij ook de technische werkzaamheden voor optimaal waardebehoud. Wij regelen zowel het reguliere onderhoud als het meerjarenonderhoud van uw vastgoed, en zorgen ervoor dat problemen snel en adequaat worden opgelost. We verzamelen zoveel mogelijk data van het vastgoed dat wij beheren en kijken daarbij ook naar alle installaties. Zo blijven huurders tevreden en behoudt uw vastgoed zijn waarde.
Innovatie en vooruitgang
Wij innoveren voortdurend en gebruiken de nieuwste technieken en methoden om uw vastgoed optimaal en gebruiksvriendelijk te beheren. Ons team werkt met moderne software en tools om onderhoudsprocessen te stroomlijnen en verbeteren.
Wij beheren uw vastgoed zonder zorgen
Administratief en financieel beheer
Wij zorgen voor een correcte en tijdige facturering aan huurders, de incasso van huurpenningen en houden toezicht op tijdige betaling. Bij betalingsachterstanden versturen wij de aanmaningen. Ook verzorgen wij de jaarlijkse huurverhoging. Huurders worden hierover tijdig en correct geïnformeerd. Dit minimaliseert het risico op geschillen. U krijgt van ons gedetailleerde financiële rapportages, zodat u altijd een helder overzicht heeft van de inkomsten en uitgaven. We kunnen voor u de basisadministratie doen of een uitgebreide financiële administratie voor u bijhouden, inclusief exploitatiekosten. Bij financieel vastgoedbeheer betalen wij ook de vaste lasten en maken wij – als dat van toepassing is - afrekeningen voor stook- en servicekosten.
Technisch beheer
Als wij het technisch vastgoedbeheer voor u doen, gaan we eerst met elkaar om tafel. We bepalen samen welke werkzaamheden wij voor u uitvoeren en op welke manier. Dat leggen we vast in een mandaat. Alles wat nodig is om uw pand in optimale staat te houden kunnen wij overnemen. Voor onderhoudswerkzaamheden en reparaties werken we samen met betrouwbare leveranciers en vakmensen. Huurders kunnen klachten direct bij ons melden, waarna wij deze beoordelen en afhandelen. Bij reparaties en onderhoud bekijken we wat voor rekening van de huurder is, en wat onder de verantwoordelijkheid van de verhuurder valt. Daarnaast brengen wij alle installaties in uw pand in kaart en monitoren wij deze, zodat we tijdig onderhoud kunnen plannen.
Commercieel beheer
Wij zorgen ervoor dat uw woning optimaal wordt verhuurd. Leegstand proberen wij zo veel mogelijk te beperken. We monitoren aflopende huurcontracten en zeggen huurovereenkomsten tijdig op. Als een woning of bedrijfsruimte leeg komt, kunnen wij alles wat komt kijken bij het vinden van nieuwe huurders van u overnemen. Van marketing en promotie tot het organiseren van bezichtigingen en het afsluiten van huurovereenkomsten. Dit kunnen wij zelf doen, of het voor u uitbesteden.
Onze klanten aan het woord
Zeer gerenommeerd bedrijf, correcte afhandeling. Adequaat reageren op storingen. Klant vriendelijke goede service en after service.
H.B.J. Venema
Lisse
Neem contact met ons op!
Bent u geïnteresseerd in onze diensten of wilt u meer weten over wat wij voor u kunnen betekenen? Neem dan gerust contact met ons op. Wij maken graag een afspraak om uw wensen en behoeften te bespreken en u te laten zien hoe wij uw vastgoedbeheer uit handen nemen.